zondag 17 mei 2009






4 oz rubber

Stempels besteld bij just johanna omdat ik een bon gewonnen had bij earth day!
Hieronder zie je hoeveel dat is.
Vandaag allemaal op EZ mount geplakt.
Er zitten leuke stempels tussen maar ook veel van: Wat moet ik daar nu mee!
Het lijkt heel leuk als ze het aanbevelen maar als je het krijgt...eerlijk gezegd valt me het een beetje tegen.
Veel teksten en heel veel klein spul.
Er was wel een erg leuk pakje van gemaakt en er zaten erg leuke voorbeeld kaarten bij.
Dus al met al toch een kadootje.
Omdat een nichtje haar tweede kindje gekregen heeft heb ik een kaartje voor haar gemaakt, met de stempeltjes uit het pakketje.
Eerst vond ik het wat tegen vallen [ de kaart] maar later toen ik nog eens keek dacht ik: och eigenlijk toch wel leuk
Dus ik ga hem toch sturen!



Stempels: Just Johanna








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...