zondag 31 mei 2009



Beweging


Eindelijk weer even tijd om iets op mijn blog te zetten.
Volgende week weer een drukke week dus.......
Maar voor nu: weer een kaart waar beweging in zit.
Ik had er al een paar gemaakt met stempels, maar wilde ook proberen of het lukt met origami omdat dat natuurlijk niet zo plat is.
En jullie zien, dat het is gelukt....
Ga er nog meer proberen te maken met origami dus hou mijn blog in de gaten.
Ik wil ze volgende week meenemen naar St. Pli in Reusel om ze te laten zien!



Stempel: Just Johanna
Ontwerp kabouter: José Meeusen
Bloemetjes en strip uit de cuttlebug

4 opmerkingen:

  1. het lijkt wel tóveren!
    hartstikke leuk
    èn lekker veel blauw!
    conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Jolette,
    is de kusudama gelukt?
    conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee jolette
    erg leuk hoor .
    ik zou wel willen weten hoe je dit gedaan hebt .
    mag dat???
    grtjs miek vugts

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolette,
    Ik heb de kleurencombinaties al bij elkaar gezocht om jouw schitterende bewegende kaart te maken. Ben zeer benieuwd of het me gaat lukken.
    Liefs,
    Trees

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...