woensdag 20 mei 2009




Kusudama in wording

Dit moet vanavond een kusudama gaan worden!
Gemaakt van velletjes van 7,5 bij 7,5 cm is het een gepriegel om ze in elkaar te schuiven, dus ben ik er gisteravond maar mee gestopt.
Vandaag nog een poging want het is het leukste als ik niet hoef te lijmen!

Maar de plak pot staat wel binnen handbereik hoor.

Van 15 bij 15 cm blaadjes zal het wel te doen zijn denk ik.

Het is wel een heel vouw werk zo,n elementje, je bent er lang mee bezig......maar ik heb er 4 tegelijk voor gevouwen in een velletje van 15 bij 15 cm, en daarna los gesneden en afgewerkt.



Ontwerp: Yoshihide Momotani



1 opmerking:

  1. 't wordt vast heel mooi!bij de foto dacht ik even dat het een kleurige kreeftenbende moest worden;succes verder
    groetjes,conny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...