vrijdag 22 mei 2009

Materialen

Hier een foto van de materialen die ik gebruikt heb om de nieuwe workshop voor te bereiden.
Het is een workshop met een oosters tintje zoals jullie kunnen zien.
Nieuwsgierig?
6 juni op St. Pli doe ik mee aan de tentoonstelling en dan ben ik van plan op het origami gedeelte mee te nemen.
De mensen die mee gaan naar Reusel kunnen het dan al zien.
Daarna zet ik de kaarten die ik gemaakt heb op mijn blog.
Ook ga ik daar proberen om meer mensen zo gek te krijgen om een [origami!] blog te beginnen, omdat het een heel leuk medium is om ideeën uit te wisselen.
Origami blogs zijn er volgens mij niet zoveel, tenminste niet op kaartenmakers niveau.
Ik zie zoveel op andere blogs waar ik weer mee verder kan!
Mocht dat niet lukken, dan ga ik helaas stoppen met het origami gedeelte van deze blog.
Jammer genoeg bij gebrek aan belangstelling....
Dus iedereen die origami een warm hart toe draagt.......als er meer reacties komen blijft voor mij de motivatie bestaan om door te gaan....


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...