woensdag 27 januari 2010



Even heel iets anders........


Mijn eerste kleinkind wordt vanaf nu en een week of drie geboren.
Ik ben aan de slag geweest met een kraammand en heb wat leuke dingetjes gemaakt.
Een van de dingen die ik al gemaakt heb was een patchwork wieggordijn.
Dom, niet op de foto gezet dus dat moet ik nog een keertje doen...
Ook heb ik Bitty Booties gemaakt.
Echt schattige slofjes die je zo af hebt.
Hier zie het eerste paar dat ik gemaakt heb.
Heb nog een paar gemaakt maar die maak ik pas af als ik weet of het een jongetje of een meisje is!
Wil je weten hoe je ze maakt?
Kijk dan bij onderstaande link!

http://www.heatherbaileydesign.com/BittyBooties.pdf

Jolette


Something else.....

I made Bitty Booties for my first grandchild.
Do you want to know how?
Look here:

http://www.heatherbaileydesign.com/BittyBooties.pdf

Jolette

1 opmerking:

  1. wow, wat leuk, die moet ik onthouden want ik hoop toch ook oma te worden..... ooit. maar die van jou zijn enig, ff kijken bij deze andere dame. groetjes van jeany

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...