zondag 21 februari 2010

.





Stempels, stamps: Hero Arts


ATC

Eindelijk weer eens tijd om weer eens wat te gaan doen met stempels.....
Ik heb al lang geen ATC's gemaakt en dat wilde ik weer eens gaan proberen.
Ik vond het eigenlijk heel leuk om daar mee bezig te zijn en ben van plan om dat vaker te gaan doen!

Jolette






Stempels, stamps: Hero Arts, Art Impressions


ATC

Finnaly i had some time to stamp again....
Long time i did not make ATC's, and so i want to try it again.
Ik like to make them and i want to make them more often!

Jolette







Stempels, stamps: Hero Arts






Stempels, stamps: Hero Arts, PSX

2 opmerkingen:

  1. wat zijn ze mooi ik hou ook veel van kaarten en stempels, maar ik kom er ook niet echt aan toe, dus ik moet ook weer eens tijd maken. Die van jou zijn prachtig, echt mijn ding. :)) Groetjes van Janine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...