maandag 22 februari 2010




Boekje

Gisteren nog een Japans boekje gemaakt!
Erg leuk om te doen.
Herinnerde me ineens dat ik nog een boek over boekbinden had liggen.
Bananen papier had ik nog liggen.
Dat heb ik als kaft gebruikt.
Bestempeld met Adirondack.
Kralen gebruikt van een paar oude oorbellen.
Wil je nog meer boekjes zien klik dan hier.

Jolette

Stempels: Hero Arts, All night media.





Book

Yesterday i made a Japanese book.
It was very nice to make it.
I had still a piece off banana paper so i used it for the cover.
I stamped with Adirondack.

Jolette

Stamps: Hero Arts, All night media.



Deze foto is wat geel uitgevallen! De zon was ineens weg......

This picture is a little bit yellow! The sun went away.....



2 opmerkingen:

  1. Jolette wat leuk, ik heb dat vorige week gedaan, samen met een vriendin, maar ik had een harde kaft gebruikt, dus dat werd niet zo'n succes, Ik vind je boekjes totaal geslaagd, wat is het toch leuk om te doen he.groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk boekje Jolette, die japanse bindingen doen het altijd goed hè

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...