maandag 1 maart 2010



Mini boekje

Een klein mini boekje van bloemetjes papier.
Genaaid op een manier die ik zag op de blog van cailunart.
De link naar deze blog kun je in aan de linkerkant van mijn blog vinden.
Ik vond daar mini boekjes en een daarvan was genaaid met een steelsteek.
Ik weet niet of dat bij boekbinden ook zo heet en of ik het goed heb gedaan, maar het ziet er in ieder geval wel hetzelfde uit!
Op de kaft heb ik gestempeld met colorbox.
Bloemetjes gemaakt in de cuttlebug en die erop geplakt en twee bloemetjes aan de resten van het borduurgaren gehangen.
Wil je nog meer boekjes zien? Klik dan hier
hier
en hier
Jolette

stempel: Hampton Art Stamp




Mini book

A little book made from flower paper.
I stamped with Colorbox.
And i made flowers with the Cuttlebug.

Jolette

Stamp: Hampton Art Stamp

2 opmerkingen:

  1. Beautiful. I like it.
    Have a nice day.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ee hoe kan da nou? heb ik deze gemist??? En het is nog wel zo leuk, nu ik het schrijf, dat klopt, op mijn linkenlijst zag ik wel deze foto staan, maar als ik erop klikte kwam weer die lijst van origami's en dit zag je niet, vreemd, maarrrrrrrrrrrrrrrrr, ik ben er nu :))) Erg leuk Jolette, heerlijk toch niet waar? Greetz van mie, janine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...