zondag 28 maart 2010



ATC a little birdie

Achtergrond eens een keer gekleurd met Vivid.
Gebruik ik weinig maar het zijn wel leuke kleurtjes!
Vogeltje gestempeld op een restje papier van deze kaart.
Gestempeld met Stazon.
Bloemetjes en wat accentjes gekleurd met Sakura pennen.

Jolette

Stempels: Hero Arts




ATC a little birdie

Background coloured with Vivid.
I don't use it very much but the colours are very nice!
Bird stamped on a piece off paper from this card.
Stamped with Stazon
Little accents with Sakura pencils.

Jolette

Stamps: Hero Arts

4 opmerkingen:

  1. Dat is echt wel mooi papier wat je maakte. Weerom een heel geslaagd kaartje, mooie kleuren. Ik denk dat ik ook maar eens zo'n papier ga "pogen" te maken , iets voor op mijn to do lijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee jolette, dat papier komt erg goed uit bij je little birdie, wat is vivid? ik leer elke keer wat nieuws, :)) In elk geval, jouw kaartje is weer harstikke leuk, greetz van mij, Janine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...