vrijdag 12 maart 2010



Krimpie Dinky

Een kaart gemaakt met Krimpie Dinky.
Ik heb een paar kaarten ermee gemaakt en ik begon het eigenlijk steeds leuker te vinden.....

Eerst een rondje uitgeponst, ruw gemaakt en gekleurd met chalk.
De zwarte bloemen zijn er met Stazon op gestempeld.
De paarse met Versamark en daarna gekleurd met Chalk.
Ook het vlindertje heb ik zo gemaakt.
Op de zwarte bloemen met een Sakura pen accentjes aangebracht.
Op een kaart met Versafine black dezelfde bloemen gestempeld en ook daarin accentjes met een Sakura pen aangebracht.

Jolette

Stempels: Vlinder: Mariette Verhees
Bloemen: Hero Arts





Polishrink

A card made with Polishrink.
A piece off polishrink coloured with Chalk.
Stamped with Stazon.
Also stamped with Versamark and coloured with Chalk.
With Sakura pencils i made some accents on the flowers.
On a card i stamped the same flowers with Versafine Black.

Jolette

Stamps: Butterfly: Mariette Verhees
Flowers: Hero Arts

1 opmerking:

  1. Hi Jolette, zie je dat ik daar geen verstand van heb ;), ik dacht dat krimpie dinky zoiets was wat je moest warm maken en dan krimpte? Dit ziet er zo leuk uit, en ik leer er weer erg veel van, zeker het gebruik van de verschillende stemplinkten. Mooi. greetz van mij, Janine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...