maandag 12 april 2010

Art Specially

Leuk, druk weekend gehad bij Art Specially!
Het was erg druk en veel....
Dit is het geworden na goed kijken, denken en rondlopen.




Maar eigenlijk heb ik nog de meeste lol van de "koopjes"die ik gevonden heb!
Een bak met navullingen van Adirondack en Brilliance, en een paar doosjes Perfect Pearls voor 1 euro per stuk.
Lekker om mee te kliederen.
De stempeltje waren te goedkoop om te laten liggen.
Ook nog wat plastic labeltjes in een mandje gevonden, wat ik daar mee ga doen, ga ik nog uitvogelen.


Jolette

2 opmerkingen:

  1. Mooie buit, en wat veel inkten en niet alleen in blauwe kleuren zie ik :)
    De hartjes kocht ik zelf ook en zag ik al op verschillende blogs. Ik vermoed dat je handen al jeuken om vanalles te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jammer dat ik niet dichterbij woon, anders kwam ik op les bij je, ik heb veel inkt welke jij ook hebt, maar doe daar zo wenig mee, en als ik jouw kaartjes zie denk ik, gebruiken die handel, maar ja je moet ook weten hoe niet waar? ;) erg leuk, ik vind die berenklauw stempel geweldig meid. leuk je buit te zien, wat zullen daar mooie dingen van gemaakt worden, veel plezier ermee. greetz van mij

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...