dinsdag 6 april 2010




Boekje

Van het papier dat ik van keukenrol gemaakt heb,heb ik gisteren dit boekje gemaakt.
Aangezien ik geen ervaring heb met boekbinden, heb ik maar wat aangemodderd.
Zo kom je er wel achter dat je goed gereedschap moet hebben en de goede materialen....
Maar och, het was leuk om te doen en al is het niet perfect het ziet er toch niet heel erg slecht uit???
Wil je mooie boekjes zien dan moet je kijken op de blog van Dymphie of Anneke.
Door hun blog heb ik zin gekregen om boekjes te maken!

Jolette



Book


From the paper i made from tissues, i made this book.
I don't have experience to make books, so i did it my way.
I often look on the blog of Dymphie or Anneke, and that is why i like to make books!

Jolette

3 opmerkingen:

  1. zegt zij die de mooiste boekjes maakt, meid, ik vind em prachtigggggggggggggggg, die kleuren dat eigen ontwerp van dat papier, die sluiting, echt helemaal top, en ik denk dat dymphie en anneke hetzelfde zullen zeggen. :))) erg mooi. greetz van janine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, het ziet er heel goed uit (aangemodderd?? waar??). Het is een PRACHTIGE kaft en een hele mooie sluiting. Zo weinig ervaring zal je wel niet hebben, ik zag al meer mooie boekjes van je! Gelukkig is de "boekjesgekte" geen ziekte :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Jolette, SUPERboekje !!!!!
    lieve groet, Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...