vrijdag 16 april 2010



Van Harte

Een kaartje met de hartjes die ik op het Art Spacially Event gekocht heb.
Het is een kaartje in etappes geworden, omdat ik deze week niet zoveel tijd had om even aan de knutsel te gaan.
Telkens heel even....en dan had ik weer een hartje.
Uren later weer een hartje, maar uiteindelijk is het vandaag gelukt om het kaartje helemaal af te maken.

Jolette




Hearts


A card with little heart stamps, i bought them on the Art Specially Event.
This week i had not much time to make a card, so i made this card in steps.

Jolette


Stempels:Different Colors,
Stamps Antwerpen

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi, met die herhaling op de achtergrond. Leuk ook, die aangepaste lintjes. Ik kocht de hartjes ook, heb er ook al mee zitten "prutsen", ik zag ze liggen bij de buit van Zeist op vele blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi idee! En als je weinig tijd hebt is dit een mooi project om in etappes te maken!!
    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mei, ik vind em geweldig, wat leuk, echt een beetje mijn ding ;)) fijn weekend, groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart! Wat een origineel idee om de hartjes op deze manier op je kaart te verwerken!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...