zaterdag 10 juli 2010

Deze is ook leuk!

Op deze is ook leuk vraagt Dymphie of we hobbyspullen mee nemen op vakantie, en wat we dan mee nemen.
Ik vind het altijd wel leuk om iets mee te nemen.
Vroeger zeulde ik heel wat mee, waar ik vervolgens bijna niks mee deed.
Dus als ik nu iets meeneem moet ik voor mezelf al bedacht hebben wat ik ermee wil gaan doen.
Vlak voor ik wegging kreeg ik van Francois [ van deze origamiblog ] een stapel kopieën.
Hier stonden o.a. leuke sterren in om te vouwen en enveloppen.
Dus heb ik wat origamipapier in een schoenendoos gegooid.
Voor de enveloppen wat A4 papier.
De sterren krijgen jullie nog te zien, wat ik met de enveloppen gedaan heb, kunnen jullie hier zien.
Wat tags , stempeltjes, inkt [o.a. de tekststempel pour toi, we gingen tenslotte naar Frankrijk!],wit karton en plak.
Ik heb de tags bestempeld om aan aardigheidjes te hangen die ik in de Provence gekocht heb.
Jullie krijgen ze deze week nog te zien!
Fijn weekend allemaal, en voor wie nog op vakantie gaan: Fijne vakantie, geniet ervan want het is weer zo voorbij....

Jolette


7 opmerkingen:

  1. ziet er leuk uit.
    ik ga toch ook nog eens in mijn origamipapier duiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf bericht Jolette, je enveloppen vond ik ook al zo mooi (en slim!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolette, ik heb een leuk berichtje voor je op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weet ik nu waarom ik hem afgelopen donderdag niet vinden kon.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Jolette, leuk hoor, ik zou zo met je meegegaan zijn, ik neem grote dozen vol mee en als dat neit mag blijf ik thuis :)) maar gelijk heb je, je doet neit altijd wat ermee, dus nu neem ik een soort activiteit mee, maar toch weer, dozen vol :))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke doos, lijkt me heel erg leuk om aan de kampeertafel wat te stempelen! En de enveloppen zijn heel mooi, wat een super idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cool idea Jolette.
    Even if we stay home (no vacation) we feel the sun ans the sea.
    Have fun.
    François

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...