zaterdag 24 juli 2010



Eekhoorn


Op vakantie in de Provence stond onze tent in een bos onder een groepje bomen.
Op een van de dagen dat we daar lekker aan het luieren waren was er een eekhoorn hard aan het werk in een boom boven ons hoofd.
Hij knaagde de ene naar de andere tak door en schoot dan weer naar boven.
Twee dagen daarna kwam hij telkens met voorraad de boom in gesprongen.
We dachten dat hij een wintervoorraad aan het aanleggen was.

Maar dit bleek niet het geval te zijn want opeens zagen we drie jonge eekhoorntjes rond de stam spelen!

Ik heb heel wat op mijn rug gelegen om dit allemaal te aanschouwen.

Fotograferen was erg moeilijk, de beestjes, en moeder...waren erg snel.
Toen heb ik ze gefilmd, maar helaas krijg ik het niet voor elkaar om die filmpjes op mijn blog te zetten.

Daarom een paar foto's van een hard werkende moeder!

De foto's zijn niet uitstekend, verre van dat, maar wel leuk om even te laten zien.



Jolette









4 opmerkingen:

  1. wat gaaf, vooral die foto met jouw eekhoorn in 'de vlucht' is helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke foto's, wat een schouwspel en je zat duidelijk op de eerste rij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh meid wat heerlijk, ik zou zo graag eekhoorntjes in mijn tuin hebben, maar ja, das nie zo, heerlijk foto's en ik kan me vorrostellen dat je genoten hebt, enig!!! groetjes van janine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's 'n filmpje mis ik helemaal niet.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...