zondag 11 juli 2010




Flowers/ Bloemen

De uitdaging bij Fun with ATC's is:

We Want to see Flowers on our ATC

Door de warmte zit ik veel binnen dus ben ik maar weer eens aan de slag gegaan.

Ik heb een ATC gemaakt met een klein boekje erop.
Er zijn zoveel bloemen stempels die ik leuk vindt, moeilijk kiezen.
Maar nu kon ik er veel gebruiken!





This is the callenge from Fun with ATC's:


We want to see flowers on your ATC.


So it is very hot outsite, i am mostly inside.

That is why i want to stamp again.
I made an ATC with a little book on it.
There are so many flower stamps i like, i could not choose....
But now i could use a lot of stamps!

Jolette




Stamps i used: Hero Arts, penny Black, Savystamps,PSX



9 opmerkingen:

  1. Jij kan toveren met ATC's, als ik denk aan het formaat, dan is het boekje toch wel klein! Heel erg mooi, leuke kleuren, mooie bloemenstempels en mooi ook met de tekst op de rand!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOOHHH dit is ook al weer zo leuk !
    Ik geniet van jou leuke werkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jolette, meid wat leuk, weet je als wij die workshop komen doen moet je maar een hotel huren want ik wil zoveel leren van je :)) dus dat wordt een vervolgcursus, hahaha, eniggggggggggggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jolette, wat een leuk idee (en wat een gepriegel, hoe je het voor elkaar krijgt!)
    Prachtige kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wow!
    this is amazing, I really love it!
    thanks for playing along at Fun with ATCs and I hope, you will join us again!

    *hugs*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a fantastic artwork!!! Love the colors, love the flowers - so great!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A very fun ATC, love the art and colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. this is so beautiful and creative, love it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What an fanatstic artwork,i like e hte flowers and the wonderful book.
    this is a great idea,beautiful.

    Lg Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...