zaterdag 17 juli 2010




One layer kaart

Verleden week stond op de blog van Anneke, een kaart van haar dochter Ine.
Ze had op de blog van Stamping Mathilda een kaart gezien die ze eens uit wilde proberen.
Het was een one layer kaart.
Ik ben hem met Mariette uit gaan proberen en het bleek een erge leuke techniek te zijn!
Dit is wat ik ervan heb gebrouwen.....

Jolette







Stempels: Hero Arts, Art Specially, Art Journey,
Different Colours, PSX, Stampers Anonymous, Stamps Antwerpen.






Gisteren had ik het over het touw dat ik op de markt in Frankrijk gekocht heb. Het is touw om rollades mee te maken. Het is erg sterk en het leuke is dat je het kunt kleuren. Op deze kaart zie je dat ik het met een sponsje en roze inkt gekleurd heb!







Op deze kaart heb ik het touw zwart proberen te kleuren, dat is wat moeilijker zoals jullie kunnen zien!


4 opmerkingen:

  1. oh meid geweldig, ik werd ook door Ine geinspireerd zoals je weet :)) maar dit is 10.00000 keer mooier dan de mijne hahahaa, meid prachtig, ohhhh ik kan bijna niet meer wachten ;))) fijn weekend grusse van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet dit zeker ook eens uitproberen. Prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi gezichtsbedrog! Het lijken echte laagjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi gebrouwen toch! Ik vind ze alle 4 heel mooi! Ik zie mooie achtergronden, mooie bloemen, mooie vlinders, super ook dat dansend meisje op de rand! Ik zou niet kunnen kiezen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...