woensdag 7 juli 2010



Vakantie groeten

Ik vind het altijd een heel gedoe om kaarten te kopen op mijn vakantie en die op te sturen naar familie en vrienden.
Deze keer heb ik van de nood een deugd gemaakt!
Van folders die ik op de camping vond heb ik enveloppen gevouwen.



Hierop een etiket geplakt [ om het adres op te schrijven ] , klein kaartje erbij gestempeld en opgestuurd.

Zo had ik op een luie middag waarop het te warm was om iets te ondernemen een leuk karweitje!
Heb je ook zin om zo een vakantie wens te versturen, scrol dan even naar beneden, want het staat onder dit berichtje!

Jolette


3 opmerkingen:

  1. meid wat een geweldig idee, daar kun jij ook alleen op komen hé? geweldigggggggggggggg!!! Ik denk dat alle ontvangers van je kaarten erg blij ermee zijn , groetjes van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je nog vakantie :)?? t ziet er hartstikke leuk uit!! (ik mag wel eens gaan kijken waar die vouwpatronen voor enveloppes staan, erg mooi gedaan!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee!
    Jij maakt echt super leuke dingen hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...