maandag 2 augustus 2010


Award

Deze award kreeg ik van Inge
Ik weet niet precies wat de bedoeling is, maar ik geloof dat ik hem door moet geven...
En ik moet 5 dingen over mezelf vertellen:

* Mijn haar: wordt steeds grijzer!
* Ik draag graag gemakkelijke kleding, ik hou van oorbellen, armbanden en kettingen.
* Scrappen doe ik eigenlijk niet, wat ik doe zien jullie op mijn blog.
* Mijn huis...is een ratje toe van stijlen. Ik verzamel graag.
Jan des Bouvrie zou knettergek worden in ons huis :-]]]]
* Ik gebruik nooit make up, alleen lippenstift.

Ik zal het spelletje wel niet goed meespelen,
maar ik wil deze award graag doorgeven aan Janine!
Ze telt voor mij voor 5, omdat ze altijd zo enthousiast bezig is, trouw heel veel blogs volgt en daar geestdriftig haar vrolijke kommentaar geeft!
Ze is ook met allerlei leuke dingen bezig, die je maar eens moet gaan bekijken op haar blog.

Jolette

3 opmerkingen:

  1. hahahaha, hier is Janine, hier is janine, hier is Janine, hier is Janine, hier is Janine......... Tja als ik voor 5 tel moet ik ook voor 5 antwoorden of niet soms? :)) hahaha, Dankjewel meid, ik voel me heel erg vereerd, wat een lief kommentaar, ik ga gelijk naast mijn schoenen lopen :))) Maare, ik heb net een blogje gezet, dus mijn antwoord hier op moet ff wachten oke? Maare ik ga ook op zoek naar iemand die voor 5 telt, ...... jou mag ik natuurlijk niet meer :) groeten van mij, janine dus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beidewei, mag ik je antwoorden dan ook gelijk 'lenen' want bij mij alles hetzelfde, allen gebruik ik soms ook nog mascara, :)en Jan de bouvrie komt er bij mij niet eens in! Doeiiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een goeie keuze, zo iemand die voor 5 telt, dan moet je maar één keer kiezen :)
    Proficiat met je award!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...