donderdag 26 augustus 2010

Diavoorstelling


Ik ga elke dag een rondje maken met Lummul onze hond.
We lopen dan rond een visplas in de buurt.
Het is al te zien dat we naar de herfst toe gaan want ik kom er al veel paddenstoelen tegen!
Vandaag veel regen, terwijl de temperatuur nog redelijk warm is.
En dan komen wij in het zuiden er nog redelijk vanaf, heb ik begrepen van de berichten op de radio!
Toch maar eens wat foto's van paddenstoelen opgezocht die ik gemaakt heb op verschillende wandelingen.
Je kunt ze hiernaast in de zijbalk zien.

Jolette

2 opmerkingen:

  1. oh meid, wat is dat genieten, niet dat het al bijna herfst is, maar je fotos zijn prachtig, ik houd er ook erg van met sjuul te struinen, maar bij ons zijn het alleen maar weilanden, geen water geen bos , maar ieder gebied heeft zijn schoonheden niet waar? fijn weekend en nog maar 3 nachtjes slapen!!!!! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige reeks paddestoelen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...