zondag 8 augustus 2010

Lolaten / Let loose

Je kunt meer lezen over onze los laat beweging als je kijkt op de blog van Dymphie
klik,
op mijn blog
klik en op de blog van Anneke klik en Jeanine klik.
Anneke , Jeanine laten ook iets los dus neem eens een kijkje op hun blog.
Doe mee en laat ook iets los!
Tot vanavond kun je nog mee doen met mijn los laat pakketje en maak je kans op een leuk pakketje origami papier dus kijk hier!

You can read more about our let it loose movement on the blog from Dymphie klik, on this blog klik and the blog from Anneke klik and Jeanine klik.
Anneke and Jeanine are also letting something loose so go and look on their blogs!
Come on, join us and let loose with us!
Till this evening you can join my let loose parcel and win nice origami paper, so look here!


Jolette




Wednesday stamper

De uitdaging bij Wednesday Stamper is turqoise.
Dit is wat ik gemaakt heb:

The challenge from Wednesday Stamper is turqoise.
This is what i made:



Jolette

Stamps i used: Sirius hobby, Magenta

5 opmerkingen:

  1. spannend, ik krijg nu ook wat 'vreemde' erbij die ook mee willen doen, dus leuk :) meid wat prachtig weer, nog maar 2 weekejs dan kan ik dat moois ook allemaal leren :)) groetjes van mie janine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card and tag!! love the felt to give it texture!!

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Trouwens ook een prachtig flesje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...