donderdag 5 augustus 2010



Loslaten / Let loose

Verleden week heb ik bij Dymphie een leuk boekje gewonnen.
Ze wilde het loslaten, omdat het voor haar gevoel niet helemaal geworden was als ze gedacht had.
Ik gaf toen al aan dat ik in ruil daarvoor, mocht ik de gelukkige winnaar zijn, ook iets los zou laten.
Ik heb nl erg veel origami papier liggen waar je vast ook andere leuke dingen mee kunt doen!
Dus heb je zin om mee te doen met iets los te laten... hou je niet in laat een berichtje achter en dan trek ik zondag 8 augustus iemand uit de lijst die ik ga verblijden met dit leuke papier.
Voorwaarde is wel dat je in ruil daarvoor ook weer iets loslaat!
Kijken hoelang de ketting van loslaters wordt!
Doe mee!!!

Jolette


Last week i won a nice book from Dymphie
She decided that she had to let it loose because it was not really what she want.
I told her that if i should win the book, i also want to let something loose.
I have a lot of origami paper and i decided that i want to let it loose.
It is nice paper and you can do a lot with it!
If you want the paper, give a message and i tell you sunday 8 off august who can get this paper.
But....if you win, you have to let loose also something!
Let us look how long the chain of let loosers can become.
Join us!!!

Jolette




Dit is het pakketje origami papier dat ik los laat, this is the pakket off origami paper that i let loose!

PS.

Als je zo iets los wil laten mag dat ook!!! Het zou leuk zijn als je dan het loslaten logo gebruikt.

If you want to let something loose, your welcome!!! It would be nice if you use the let loose logo.



10 opmerkingen:

  1. (buiten mededinging *lol*)
    wat een gaaf pakketje papier laat je los Jolette, daar gaat iemand heel blij mee zijn. Met dit loslaat-vervolg vind ik het helemaal superleuk dat ik jouw naam geloot heb voor het monsterboekje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk initiatief hebben jullie in het leven geroepen. Ik doe natuurlijk graag mee, dat papier ziet er wel aanlokkelijk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi I found you through Dymphie...this is soo cool......Let Loose...love it!!!
    I love your little books in your header...wonderful colors too.
    Yes, I am willing to let something loooooose....
    Your paper you are offering to let loooooose looks wonderful...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I am visiting from Dymphie's blog
    Congratulations on winning her great prize
    I would Love a chance to win your beautiful papers. I am going to let loose of something whether I win or not ... such a great idea and button!
    oxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. enig idee, heb ik net mijn logje klaar, maar ik duw het nog wel ergens erbij, eerst maar eens kijken wat ik kan loslaten :))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi papier! Ik zal eens gaan zoeken wat ik kan loslaten. (in ieder geval achter de computer zitten i.p.v. leuke dingen maken....)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow, that sounds like a lot of fun. I'll let loose of some neat stuff if I win.

    Surfbunny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAt een verassingen kom ik vandaag tegen in blogland!! Mijn blogvriending Patty (Magpie's nest) postte zowel JULLIE (Dymphie en jij) als MIJN "loslaten/let loose/Let it Loose"... ik wist niet dat er nog andere "Dutchies" met het thema bezig waren, maar het is natuurlijk niet raar... worstelen we er niet allemaal mee van tijd tot tijd?! Leuk, om je blog zo te ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolette,
    ik hat vanmiddag al een reactie achtergelaten, maar niet onder deze post.... Ik vind het idee met de ketting heel leuk en zal ook graag eraan meedoen.
    Groetjes
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. cool!! should i win i will ''let loose'' a finished cross stitch piece, and thats saying something because, of all the things i give away, i hate giving away finished cross stitch!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...