maandag 16 augustus 2010

Tijdens het lezen van dit bericht kun je luisteren naar een groep die op Folkwoods speelde.
Erg goed en, aan dit stukje hoor je het niet zo, er werd veel gedanst tijdens het spelen van hun muziek!

V rvals van ENE - Elin, Niklas & Edward


Vonster

Het boekje van Dymphie, wil ik gaan gebruiken als een soort journaal.
Hieruit is de loslaat beweging ontstaan / The let loose movement!
Ik wil hierin dingen uit mijn leven los gaan laten....

Jolette


Stempels: Hero Arts en de Creatie

3 opmerkingen:

  1. oh meid wat een geweldig idee, en je handschrift is ook nog zo mooi, moet je nodig de mijne zien, :)) Ik gebruik het boek van anneke als voorleesboek van ons komend kleinkind, amar ik type het wel, want anders denkt het kind dat zijn oma uit oerweggiestan komt :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een supermooie bestemming voor het boek, die pagina lijkt me al top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gaaf 'dagboek' gaat dit worden. Ik ben echt blij dat je Vonster al in gebruik hebt genomen, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...