zondag 26 september 2010




Herfst

Deze week bij een wandeling met Lummul maar eens mijn fototoestel meegenomen.
Meestal doe ik dat niet omdat ik zo met de hond bezig ben, balletje gooien en zo, dat ik niet aan foto's maken toe kom.


Nu stonden er weer zoveel paddenstoelen die ik op de foto wilde zetten dat Lum maar even alleen moest spelen!


Er stonden zoveel vliegenzwammen, op een stuk wel 50!
Zoveel heb ik er nog nooit bij elkaar gezien!


Ook een paar in elkaar gekronkelde...



ziet er heel spannend uit vindt je niet?

Wat dat moet worden...ik denk een platte witte???



Jolette


3 opmerkingen:

  1. We houden allebei wel van de herfst lijkt mij, of in ieder geval van de mooie foto's die dat oplevert :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie foto's! Die in elkaar gedraaide paddenstoelen zijn wel fascinerend, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh Jolette, wat een mooi omgeving toch bij jullie, maar dat heb ik al eens gezegd :)) hahaa

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...