woensdag 8 september 2010




Leporello

Voor een jarige die nogal spiritueel is ingesteld heb ik deze Leporello gemaakt.
Een Leporello is een klein boekje waarvan de blaadjes als een harmonica ingevouwen worden.
Ik heb het boekje in de stijl van mijn banner gemaakt.
Voor de binnenkant heb ik een soort rijstpapier gebruikt.
Dit verkopen ze bij Ikea: 4 grote vellen voor 1,70!
Twee ervan zijn bedrukt met afbeeldingen van grote bladeren.
Het is erg zacht papier en lijkt bijna op stof.

Jolette

Stempels: De Stempelwinkel




8 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi boekje, super ook het rijstpapier en hoe je het bestempelde! Leuk ook de gekleurde randjes! De jarige mag zich gelukkig prijzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi meid, wat jammer dat ik er niet eerder aan gedacht heb, J is net naar Ikea geweest ;p, heeeeeeeeeeeeeeeel erg mooi gemaakt, ook van binnen. Ik heb ook al zoveel leporello's gemaakt, enig om te doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief, mooi en zacht boekje! Ik ken het papier, het is inderdaad bijna stof. En weer wat geleerd (nl:wat is een leporello)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi boekje :-)
    Wat men alles voor knutselspullen bij IKEA kan vinden....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous book Jolette, I Love everything about it!
    oxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. also wanted to say, the way you photographed your creation is so very special too :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi Jolette, dat rijstpapier doet het prachtig in zo'n boekje!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...