maandag 20 september 2010


Op kikkertje

Voor een collega, die ik heel veel beterschap wil wensen en die wel een heleboel opkikkertjes nodig heeft, wilde ik een kaart maken met een heleboel kikkertjes.
Kwam er niet uit hoe ik dat op een originele manier op kon lossen.
Toen heb ik dit maar bedacht.
Kikkertjes gestempeld en uitgeknipt.
Ze zorgen allemaal op hun eigen manier voor een opkikker!

Een lucifer doosje bekleed waar ze allemaal inpassen.
Nu nog kijken hoe ik ze netjes opgestuurd krijg!

Jolette


Stempels: Stampinback, Just Johanna,Stamps Antwerp

8 opmerkingen:

  1. Haha, wat leuk, dit zijn werkelijk opkikker :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat gaaf gedaan! als hier niet blij van wordt, word je nergens blij van. Beterschap gewenst voor je collega.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk idee! Dat is toch fantastisch om te krijgen. Dan voel je je vast al meteen een stukje beter. Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke blog heb je.
    Ik ga je volgen.
    Neem gerust een kijkje op mijn blogs en wie weet volg je mij ook.
    Groetjes, DEKA.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als dat niet opkikkert, dan weet ik het niet, zo origineel en humoristisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk idee, en wat leuk uitgevoerd, daar zal je collega vast van opkikkeren :)) groeten van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super idee, Jolette! Heel leuk, elke kikker aangepast aan de bijhorende "wens"!
    Heel erg mooi verpakt ook, in dat prachtige luciferdoosje! Wat een leuk kadootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar kikkert je collega vast van op! Heel origineel idee!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...