dinsdag 14 september 2010


Veel geluk

Voor de dochter van een vriendin, die na een moeilijke tijd, voor het eerst op zichzelf gaat wonen heb ik dit kaartje gemaakt!


Een klein envelopje dat sluit met een klein stukje klittenband.
Ik heb het klittenband een beetje bruin proberen te verven, maar dat lukte niet heel erg goed! Goed genoeg om het toch te gebruiken vond ik.




De groene stipjes op de voorkant van het envelopje, stonden er eerst niet op....
Ik had mijn craftsheet niet goed schoon gemaakt na het stempelen van de bloem...
Hebben jullie dat nou ook, van die suffe dingen?

Opgelost door er met een stippeltjes stempel maar meer stippeltjes op te zetten.
Vind het eigenlijk leuker geworden daardoor.

Jolette


Stempels: Auddesign, Hero Arts, Art Specially, Daisy Bucket Design

9 opmerkingen:

  1. ik vind hem helemaal geweldig met die stippeltjes en ja ik doe zulke dingen ook zo vaak :)) maare, hele mooie kaart meid,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is de ware kunstenaar, overal een oplossing voor weten te vinden! Superleuke kaart met het deurtje. Zou je klittenband met alcohol kunnen kleuren? Ik heb het nooit geprobeerd, maar je weet maar nooit.

    Oh enne, nee hoor, dit soort ongelukken heb ik NOOIT... (voeg hier een daverende lach in *lol*)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een schitterend kaartje!
    Heel mooi opgelost met die stippels!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een origineel idee! Hartstikke leuk geworden, die stipjes zijn juist ..eh...lieve, pittige stipjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt het goed opgelost met die stipjes. Ik herken het helemaal;-) Prachtig kaartje en heel leuk idee met dat envelopje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n 'suffe' dingen kom ik ook tegen, maar dit hier is echt wel een 'happy accident'! Mooie kaart, de bloem binnenin is prachtig met de witte stipjes en groene stelen! Supermooi ideetje ook met het klitteband, kortom een super kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De witte stipjes op de bloemen zijn groene stipjes van een Sakura pen die wit lijken op de foto...

    Jolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er prachtig uit Jolette! De stipjes horen er helemaal bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card and envelope dear Jolette!
    I Love the Queen Anne's Lace
    Happy Weekend to you and yours
    oxo

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...