donderdag 30 september 2010



Wednesday stamper


Het thema bij Wednesday stamper is: Boeken
Omdat er verleden week een paar kindjes kwamen vouwen had ik als voorbeeld een boekje gemaakt.
Dit leek me leuk om te gebruiken voor dit thema!
Ik heb de roze kaft gekleurd met Distress inkt en daarna bestempeld.
Lintje erdoor, etiketje erop...klaar!




This weeks theme is : Books

Last week there were a few kids here to make some origami things.
I made this book to use as an example.
I think it is nice to use it for this weeks theme!
I coloured the pink cover with Distress inkt And put some stamps on it.
A little ribbon, label on it... finished!

Jolette



Stempels/stamps: Stampers Anonymous, Hero Arts.


10 opmerkingen:

  1. Speaking of wonderful books....this is fantastic. Really like the cover too!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jolette,
    Wat een leuk boekje. Ik zou dat zelf ook wel eens willen proberen maar heb nog nooit een boekje gevouwen. Zou je de beschrijving van Boekje van Jeroen ook willen mailen naar mij? Het staat nl niet compleet op jouw blog.
    Groetjes, annalemsma@chello.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die is weer erg mooi, prachtige rode kleur hoor. En gelukkig heb je ook nog de beschrijving erbij gedaan, kunnen wij het ook proberen :)) doeiii

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OHHHHHH wat is dit leuk.
    Heb dit ook ooit gevouwen maar jij maakt er weer zoiets moois van!!
    Ga toch nog eens naar mijn vouwspullen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gaaf boekje en zo prachtig afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, zo'n gevouwen boekje! De kaft is supermooi met die tekst en pennetjes! Een prachtig boekje is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Ik heb vorige week ook een soort gelijk boekje gemaakt. De maat is anders, maar het resultaat was erg leuk.Ik vind trouwens dit boekje mooier omdat je het hebt gestempeld en een lintje eraan. Goed gedaan!
    veel liefs,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...