zaterdag 4 september 2010






Zendala's

Op You Tube vond ik dit filmpje van een Zendala.

Erg leuk om te doen.
Dit is mijn interpretatie van een Zendala....
Getekend met verschillende diktes watervaste stift en ingekleurd met Ecoline.
Ik deed het twee keer met een groepje vrouwen en toen iedereen aan de slag ging werd het ineens doodstil.
Het werkt erg rustgevend, en volgens Mariette is het iets om te doen tijdens saaie vergaderingen!
Jasmijn,onze oudste dochter ging er ook mee aan de slag en vond dat je er heel Zen van werd... Fijn weekend,


Jolette




Kijk boven dit berichtje even naar een leuk filmpje over hoe je een Zendala tekent!


12 opmerkingen:

  1. Hoi Jolette,
    de kaartjes zijn heel leuk en wat voor mooie kleuren heb je gebruikt.
    Kijk eens op mijn blog, je hebt gewonnen ;-)
    Wil je mij nog jouw adres mailen, daarmee ik het pakket kan versturen?
    Groetjes
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Jolette!! Vrolijke kleurtjes :) Tijdens saaie vergaderingen teken ik zowiezo al heel wat weg, misschien de volgende vergadering een watervaste stift meenemen, kan ik er zoiets moois van maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, Jolette, these are wonderful Zentangles.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haaaaaaaaaaaaaa daar heb je ze, ze zijn echt mooi, ik had ze al gezien hé? Maar nu ik ze hier zie denk ik, wauw, wat is het toch een kunst, mooi meid, weer iets wat ik wil 'oppikken':)) groetjes van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwww Jolette, wat gaaf!
    Super dat ik ze vandaag live heb mogen bewonderen!

    Ik ben gelijk volger geworden, ook vanwege de mooie en leuke boekjes die je maakt, top!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SUPERMOOI!! En wat een mooie kleuren ook!
    Iets om zeker eens te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zeer verslavend: ook als er geen vergadering is.... Helaas liggen al mijn watervaste stiften op dit moment in Venlo en kan ik niet aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk volgens mij ook verslavend.
    Fijne zondag Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW you are very talented indeed.
    Can't wait to watch the video, thank you for sharing.
    The color really makes your doodles look wonderful!
    oxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig zijn ze! Wat een geduld heb je, om ze ook nog helemaal in te kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...