woensdag 1 september 2010

zigzag accordeon booklet






Van Anneke heb ik al een tijdje geleden de beschrijving gekregen hoe je een zigzag boekje moet maken.
Dymphie heeft er een filmpje van gemaakt. [ zie onder dit berichtje]
Ik wilde ze al een hele tijd maken en nu eindelijk heb ik er de tijd voor genomen!
Ik begon met de witte.
Ik vond het wel leuk om de bloemen in 3D te maken om de kaft wat op te leuken.
Ik weet niet of je het goed kunt zien op de foto...




Daarna een met stempelwerk. [ja ik weet het ik heb hem op zijn kop gefotografeerd...]
Distress inkt met Glimmermist en daarna nog ingekleurd met kleurpotloden.
Bij de laatste heb ik mijn eerste lapjes zelfgemaakt vilt gebruikt.
Ze waren wat dun dus heb ik ze op karton geborduurd.
[ik was erg zuinig met mijn wol.]

Jolette


Stempel:Stampers Anonymous





4 opmerkingen:

  1. ik heb ze al in het echt mogen bewonderen, erg mooi zijn ze, vooral die vilten versie :)) gretjes van mij, Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, Jolette, het zijn alle drie heel mooi boekjes geworden! De kaft met de 3D bloemen vind ik prachtig, het vilt is super van kleur en de gestempelde kaft ziet er zelfs op zijn kop heel leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn alledrie prachtig, ondersteboven of niet :) Leuk dat je het filmpje hebt geplaatst, dank je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige boekjes Jolette! Leuke variaties heb je bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...