zondag 17 oktober 2010




Blogmeeting

Gisteren een hele gezellige dag gehad!
Janine had voor Dymphie, Anneke, Hermine en mij een blog meeting georganiseerd.
Ik was gastvrouw en vond het erg leuk om een origami lesje te mogen geven!
Daarover later meer...
Maar kijk eens wat een leuke verwennerijen ik gekregen heb!
Van Anneke dit prachtige boekje: KLIK en een zelfgemaakt stempeltje dat ze gebruikte bij onze ATC swap: KLIK
Het bloemetje van taartbakjes zat als versiering op de verpakking!
Van Hermine een kaars waar ze op een leuke manier een stempel afdruk heeft gemaakt: KLIK
Kijk ook eens hoe leuk ze deze verpakt heeft! { met een stukje douche vroezel! }
En van Dymphie een kei leuk kado tasje { gemaakt van een stuk zelfgekleurd stijfsel papier! } met een super inhoud!
De inhoud verklap ik niet want ze heeft een blog feestje/ weggevertje: KLIK
Kijk maar vlug, het is de moeite waard!
We hebben veel geklets, gelachen en ideeën uitgewisseld.
Echt een hele leuke, geslaagde dag!

Jolette


4 opmerkingen:

  1. ja hé, het was zo gezellig, ik heb genoten , je schrijft niks over de leuke les die we kregen. hahaa, nou mensen, we kregen origami les van jolette en dat was zo leuk!!!!! We hebben allemaal wat anders gemaakt, allemaal met evenveel enthousiasme en plezier. Meid nogmaals bedankt voor je gastvrijheid. lieve groeten van janine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een erg leuk bericht. Wat leuk om via dit medium elkaar te vinden .Ben benieuwd naar het origami lesje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog eens dankjewel Jolette voor alle moeite die je deed! Mooi bericht heb je gemaakt, bedankt voor het linkje naar mijn boekje ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolette,
    dit was zeker heel gezellig :-)
    Leuke dingen heb je gekregen.
    Groetjes
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...