zondag 24 oktober 2010


Let it Loose

Jullie weten allemaal van onze Let Loose beweging...
Marit reageerde toen ook met een reactie op dat bericht.
Ik kwam toen op haar blog terecht en ontdekte dat zij een cursus geeft: Let it Loose.KLIK
Even laten bezinken en eens contact gezocht.

Het lijkt me erg leuk om te gaan doen...
Nu wil ze deze cursus nog een keer gaan geven maar dan moeten we een groepje van 7 tot 10 mensen bij elkaar hebben.
Ze geeft de cursus in het Nederlands en de voertaal op het forum is dan ook Nederlands.
De start van de cursus is in het nieuwe jaar: ergens in januari/februari.


Dus: wie heeft er zin om mee te gaan doen?


We zijn al met zijn tweeën,
Janine heeft ook al aangeven er zin in te hebben.
Nog 5 te gaan!!!

Je kunt mij een mailtje [ zie zijbalk!] sturen, vind ik altijd leuk want dan weet ik met hoeveel we al zijn.
Maar je kunt Marit ook een mailtje sturen via haar site!

Ik zou het leuk vinden als er meer mensen zin krijgen!
Fijne zondag,


Jolette

We zijn inmiddels met zijn drieën: Miekske wil ook mee doen!

2 opmerkingen:

  1. dat zou leuk zijn, goed van je om het zo te doen, spannend nu, ff afwachten hoeveel er volgen :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW DAMES!!! Je zet er vaart achter Jolene, ik ga er helemaal van blozen dat jullie zo enthousiast zijn!!! Komt allemaal voor elkaar als ik dat zo eens bekijk! Ik hou je op de hoogte

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...