woensdag 20 oktober 2010




Nog een keer Blogmeeting

Tijdens de blogmeeting van afgelopen zaterdag heb ik een klein origami workshopje mogen geven aan Janine, Dymphie, Anneke en Hermine.
Ze hadden alle drie iets anders gekozen uit het aanbod dat Janine voorgesteld had.
Toen heb ik maar besloten om iedereen datgene te laten maken wat ze het leukst vonden.
Dus stond er op het programma:

Een ring van Mette Pedderson, een doosje van Akemi Ikeda en een Japans poppetje waarvan ik de ontwerper niet weet.



Daarna met zijn allen een geschenkwikkel gevouwen van Florence Temko.
Hoe je deze maakt heb ik op een filmpje gezet, ik hoop dat het duidelijk is....

Jolette

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Picture slideshow created with Smilebox

3 opmerkingen:

  1. harstikke leuk Jolette, en bedankt voor eht filmpje/foto's ik wist het middeenstuk al weer niet meer :)) ik vind het in elk geval hatstikke leuk en wil meer ervan uitproberen. bedankt juf!! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was heel leuk om kennis te maken met het vouwen, Jolette! Jij hebt het vouwen echt wel in de vingers, ik moet nog veel oefenen :) Dat filmpje kan wel helpen natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb al wat hartje gevouwen (er komen verjaardagen aan!), nu nog dubbelzijdig geprint origami papier opduikelen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...