zondag 31 oktober 2010




Vilt

De laatst tijd wat met vilt aan de slag geweest.
Ik had nog wat lapjes liggen en zag ergens op internet [ waar oh waar was het ook alweer, ik zie zoveel....] dat iemand van die leuke hangers gemaakt had.


Je kunt ze als sleutelhanger gebruiken, maar ook aan een rits hangen.
Het is niet moeilijk, rondjes en bloemetjes met de Cuttlebug uitgesneden en met leuke kleurtjes borduurgaren op elkaar genaaid.
Kraaltje erop [of niet...] Lintje mee naaien ,sleutelhangers bij de bouwmarkt gekocht en aan het lintje gemaakt.
Klaar!




Met de stukjes vilt die ik over had en wat vilt wol heb ik ook nog een lapje gevilt.
Wilde eens proberen of je snippertjes vilt mee kon vilten.


Dat lukt dus zoals je ziet...
Nu nog kijken wat ik ermee ga doen!

Jolette



12 opmerkingen:

  1. hoi Jolette, je hangers zijn helemaal geweldig, prachtig zelfs, ging dat ook door de cuttlebag?? ik moet ook zo'ding hebben geloof ik. :))
    Wat je proeflapje betreft, heb je 4 lagen gelegd als ondergrond? Het lijkt nl wat dun en dan worden de restjes nl niet in de wol 'getrokken'. Maar verkeerd vind ik het niet hoor, ziet grappig uit, en je weet eht door oefenen leer je meer :)) fijne zondag bij de stampingback, grusse van janine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Jolette wat leuk .
    Helemaal dat lapje met snippers, super.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben weg van je hangertjes!!!! Zo mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Jolette, wat een hartstikke leuke,mooie, vrolijke vilthangers!Wat kun jij eigenlijk niet?
    lieve groet,Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige hangertjes, zo te zien heb je helemaal de smaak te pakken :) De lap met restjes is ook superleuk, daar weet je ook vast wat moois mee te maken, ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk!!! en zo heerlijk kleurrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie hangers heb je gemaakt! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love these!! their so wonderful and fun :)

    Hugs and smiles,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk die hangers en wat een goed idee om de vormen met de Cuttlebug te maken! Heel mooie kleuren, steekjes, kralen, super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Via jouw reactie op mijn blog (oh ik heb al zo'n zin in de cursus:)) ben ik op jouw blog terecht gekomen... wat een fleurige en kleurige en mooie en originele dingen/kaarten maak je! Ik ga me meteen aanmelden als volger. En deze hangers, wat ontzettend mooi! Tot blogs! groetjes van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De hangers zijn heel leuk (mooie kleuren)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...