zaterdag 20 november 2010




Art creations friday

Een paar dagen geleden plaatste ik een plaatje op mijn blog dat je kon gebruiken in je eigen werk. klik
Hermine heeft het gebruikt voor haar uitdaging bij Art creations friday.
Omdat ik toch wel wat heb met dit plaatje heb ik er deze kaart van gemaakt!

Zoals jullie al hebben kunnen lezen komt het uit een album van mijn oma waar de kaarten in bewaard zijn gebleven die mijn opa en oma naar elkaar toe stuurden toen ze verkering hadden.
Voor mij is dat lezende meisje mijn oma die de kaart leest die ze net heeft gekregen.
Ze denkt aan mijn opa die in het schilderij hangt....

Op de foto op de achtergrond zie je de trouwfoto van opa en oma...




A few days ago you could download a picture which you could use in your own work.
klik
Hermine used it for her challenge by Art creations friday.
Because its a special picture for me, i made this card.

This picture comes from an album with postcards my grandfather and mother send each other when they are engaged.
For me the little girl is my grandmother who looks at the postcard she just got by mail.
She is thinking of my grandfather who is in the picture.

In the background you can see a foto of my grandfather and mother when they got married...

Jolette

Stempels/stamps: Stampinback, Hero arts

9 opmerkingen:

  1. Hi Jolette, wat een mooie kaart maakte je met dat plaatje. Je hebt er zoveel verhaal in gebracht, super! De foto van je grootouders is ook goud waard, haar bruidsboeket vind ik helemaal het einde :)
    Mooie nieuwe banner heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat niet is kan nog komen zei je, en daar is het al, een plaatje in je werk :)
    Heel erg mooi. Prachtige kleuren, helemaal aangepast aan het meisje. Leuk verhaal ook! De hartjes zijn ook erg mooi!
    Super idee om dit mooie boekje voor je banner te gebruiken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. meid, wat een geweldige gedachte achter dir tekst, mooi hoor en je kaartej is helemaal gewldig :))

    lieve groeten van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je verhaal is al even mooi als je kaart, leuk die hartjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhhh, lief hoor, ik heb ook nog een hele lieve foto van een bruidspaar...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jolette great story about this weeks image, it is so beautiful and so is the card you made, thanks for sharing.
    Anni

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...