donderdag 18 november 2010

Award

Van Miekske kreeg ik verleden week deze award!
De bedoeling is nu dat ik 7 dingen over mezelf vertel.
Omdat ik dat moeilijk vind heb ik besloten om een klein boekje te maken waarin de dingen staan die ik leuk vind om te doen...

Het past in een lucifer doosje...zo weinig, zo onbelangrijk in het grote geheel dat leven heet.

Ik laat het aan jullie zien, misschien is het zo duidelijk dat jullie het snappen, misschien ook niet...

Ik wilde de award doorgeven, maar degene die ik hem wilde geven wil hem liever niet ontvangen.
Dus blijft het hier steken.
Ook voor mij is dit de laatste award die ik in ontvangst neem.
Ik vond het leuk, maar genoeg is genoeg.


Jolette










9 opmerkingen:

  1. Echt leuk gemaakt Jolette. Mooi hoe je al die dingen over jezelf in een leuk boekje verwerkt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jij al niet kan doen met een lucifer doosje! Geweldig leuk! Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal verdiend die Award en wat supermooi opgelost! Helemaal met je eens wat betreft 'genoeg is genoeg' :)
    (trouwens, mijn luciferdoosjesvirus begint ook weer te kriebelen nu ik dit kunststukje van jou zie...)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. meid, ik sta helemaal paf, wat geweldiggggggggggggggg, Jolette, ik vraag me werkelijk af waarom jij die cursus nog nodig hebt, want ik denk dat dit kleine boekje is wat wij straks in het groot moeten maken? Echt helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geweldig!!! En goed hoe je het einde oplost, ;)lieve groeten van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk wel dat ik er toch het één en ander van begrijp :) Je voorliefde voor blauw om te beginnen al :)
    Wat een prachtig idee om op die manier iets over jezelf te vertellen, spreekt duizend keer meer aan dan woorden alleen! Het is dan ook nog prachtig uitgewerkt, je boekje, en het zit in een schitterend doosje! Klein, ja, maar zo onbelangrijk, ik denk het niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuk idee Jolette!!! Het is een Book of Me in het klein. Een heel originele manier om iets over jezelf te vertellen. Ik snap je mening over de awards trouwens wel. Ik denk dat ik ook maar eens zo stoer ga worden om dit te melden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey wat super leuk zeg! Dat luciferdoosjesding hou ik zeker in mn achterhoofd! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolette,
    Ik loop achter met lezen en zie dit nu pas .
    FANTASTISCH ,je hebt er echt helemaal iets Jolettigst van gemaakt. Het is super duidelijk: origami, stempelen, draadjes, reizen, vogels, papier, blauw, bloemen! Klopt hé

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...