woensdag 17 november 2010


Freebie

Ik ben niet zo van het plaatjes verwerken op mijn kaarten, maar wat niet is kan nog komen...
Nu had ik laatst bezoek die dat wel heel leuk vind en ik liet het album van mijn oma zien waar ze kaarten in bewaarde die ze naar mijn opa stuurde. [ heel lang geleden!!!]
Daar ontdekte we deze kaart en omdat ze die wel aardig vond hebben we hem op de foto gezet en bewerkt.
Dus vind je hem leuk....dan mag je hem gebruiken.
Veel plezier ermee!

Here is a freebie foto to use in your own work!
I found this in a book of my grandmother.
She sends postcards to my grandfather, long time ago!

Jolette


6 opmerkingen:

  1. O, wat een schatje!!

    Ik sla em op, vind werken met plaatjes zelf ook niet altijd gemakkelijk ;), maar dit is wel een hele leuke, vooral ook met het verhaal erbij!

    Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh meid wat is die leuk, maar ik mocht dan ook in en je boek kijken en dat waren toch juweeltjes, ik sal hem ook op, voor een later moment, ben nog neit zo goed met deze dingen dat hoop ik te leren bij let loose, hahaa :)0

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het mooie plaatje ook meegenomen Jolette, dankjewel :) Draag maar goed zorg voor je mooie boek, is echt een kostbaar juweeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolette.
    Ik wil je graag even bedanken voor deze leuke freebie die ArtCreationsFriday van je mocht lenen ! Ik heb 'm gebruikt om er een scrap-layout van te maken.
    Trouwens...je oma stuurde die naar je opa ? Wat een kaart om te koesteren !!!
    Hartelijke groetjes van Rian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jolette, bedankt dat we dit mooie plaatje mochten gebruiken bij ACF. Het is een echte beauty :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Jolette,

    Wat een mooi plaatje en wat een mooi verhaal erbij. Dank je wel. Ik heb het plaatje opgeslagen en misschien er wat mee doen. Mocht dat zo zijn laat ik het zeker weten. Nogmaals dank.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...