donderdag 16 december 2010


Kerst afwijking

Met kerst komt mijn kaarsjes verzameling tevoorschijn!
Op de een of andere manier had ik op een gegeven moment, lang geleden al, ineens een paar verschillende kerstkaarsjes.
Na de kerst bij de kerstspullen opgeborgen maar het jaar erna kreeg ik er weer een paar bij...
Het ene jaar komt er soms een bij en het andere jaar niet....

En dan heb je een verzameling en ga je kijken of je nog iets kunt vinden dat je er niet bij hebt staan.
Maar dat is niet vaak, ik zoek ook niet fanatiek.
Het moet er ook wel bij passen, dus een sneeuwmannetje, kerstmannetje oid, gewoon in de kleuren rood en wit met een beetje groen...
Och, je kunt maar ergens lol in hebben!
Fijn weekend allemaal!

Jolette

4 opmerkingen:

  1. Leuke verzameling, mooi gefotografeerd! Ik zou hem als kerst-blogbanner gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. very cute collection you have there...:)
    oxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Godelieve haar raad opgevolgd geloof ik :) Supermooie foto inderdaad en een leuke collectie ook!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...