vrijdag 7 januari 2011




Achtergrond

Het laatste kaartje met deze klik achtergrond

Jolette


9 opmerkingen:

  1. nou meid ik vind ze allemaal even mooi, die kleuren he, die doen et em. geweldig!!!! je mag er eentje bewaren voor februari, of zei ik dat al , ;) hahahaa, fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kunstwerkje met schitterende kleuren!
    Goed om weer eens zo'n Art Specially te bekijken
    en in praktijk te brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie afsluiter van deze reeks, je hebt echt eer van je werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een hele mooie, mooie kaartvorm ook!!
    Ik vond dit een hele leuke reeks!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige resultaten, allemaal!! Maar met zo'n prachtige achtergrond kan het ook niet anders, alhoewel het altijd ook wel weer lastig kan zijn wat ermee te doen. Jij hebt er echt prachtige kaarten/boekenlegger van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook deze is weer een kunstwerk! Jammer dat je achtergrond op is.
    Jolette ook wil ik je nog een dikke knuffel geven. Heel lief van jou dat ik de visboompjes mag adopteren ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een mooie reeks geworden! Ga je er nog meer zo doen?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...