vrijdag 28 januari 2011




Give away.

Kijk eens wat ik een prachtig kado van Marleen van Dekakado gekregen heb!!!
Ik heb haar give away gewonnen en mocht een foto sturen.


Daar heeft ze deze hele leuke sloop en dit prachtige hartje mee gemaakt.
De foto heb ik gemaakt op het Titicaca meer in Bolivia/Peru.
Als extraatje kreeg ik ook nog deze grappige vlindertjes die ze uit een landkaart heeft gestanst!


Marleen, ik vind het een super kado....

HEEL HARTELIJK BEDANKT!

Zondag ga ik ook een give away weggeven.......ik doe mee met one world one heart!

Jolette



5 opmerkingen:

  1. wat een prachtige herinnering heb je zo voor het pakken. Supermooi! Je boft maar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig Jolette, ik vind het zo'n mooit foto maar nu heb je hem ook nog in 3voud, kussen, foto en hartje, geweldig toch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben blij dat je het mooi vindt. Leuk om mijn eigen werk op jouw blog te zien. De foto's zijn ook super gemaakt.Liefs, Marleen. Special for you.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk zeg, en mooi geworden, ik houd je blog bij voor jouw give -away!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...