zondag 23 januari 2011

Let it Loose

De nieuwe opgave bij Let it Loose was:

Verander van een pagina uit een tijdschrift, de kleur...


Dit is het geworden:

Ik heb er wat bij afgezweet...
Ik wilde erg graag deze pagina gebruiken, maar had er voor de zekerheid een paar kopietjes van gemaakt.

De eerste mislukte helemaal.
Wat is dat moeilijk zeg om een gezicht te maken.
Ik kwam in de knoop met de schaduwen.
Toen met heel iets anders begonnen.

Maar het eerste idee liet me niet los.

Een nachtje over geslapen, nog eens goed naar de voorbeelden en de uitleg gekeken en vanmorgen vroeg opnieuw begonnen.

En eerlijk gezegd ben ik nu wel erg tevreden met het resultaat!


Jolette


9 opmerkingen:

  1. Nou het resultaat is subliem. En knap!
    Liefs, Marleen. Ik heb die van mij nu ook op mijn blog geplaats. (Wilde niet de eerste zijn.) Je kussenhoes is in de maak. Blauwtinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW mama!

    Dat is weer heel iets anders, goed gelukt!

    X Jasmijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou meid, dit is echt een kunststuk, jammer dat het een boek ingaat, je moet er een schilderij van maken, misschien heb je nog een kopie over? Kun je nog een schilderij maken? PRACHTIG!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het knap hoe je de blondine en in een japanse schone hebt veranderd! Die achtergrond is geweldig erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig Jolette, je ziet het er niet aan af dat je er op hebt zitten zweten, het ziet er juist uit alsof het heel makkelijk ging, alles klopt gewoonweg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow!! Geweldig mooi! Prachtige kleuren ook en wat heb je het mooi geschilderd! En super hoe je de afbeelding hebt aangevuld met eigen invulling/achtergrond. En wat ontzettend leuk de origami accentjes, geweldig. Wat is de bladzijde super geworden, complimenten, zeker als ik lees hoeveel doorzettingsvermogen het je gekost heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. PRACHTIG Jolette, echt schitterend die transformatie!!! Heel mooi schilderij, prachtige kleuren ook, alles is er mooi aan, het klopt inderdaad allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou echt Jolette, ik vind 'm geweldig!! Hij klopt helemaal en past helemaal bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...