woensdag 12 januari 2011




Let it Loose

Mijn eerste opdracht is af....


Ik heb peentjes gezweet.
Wat is dit moeilijk...
Ik had eea al opgeplakt, maar dat gaf helemaal niet weer wat ik bedoelde te zeggen.
Toen alles er weer af gepulkt, plak vlekken opnieuw geverfd en een nieuw raam gemaakt.


Ik wilde niet opnieuw gaan beginnen en proberen er nog iets van te maken.
Ik ben er niet tevreden over, maar wel tevreden hoe ik het uiteindelijk toch nog heb kunnen herstellen, zodat het nog iets lijkt...

Jolette


8 opmerkingen:

  1. Niet tevreden, ik vind het juist heel mooi!! Leuk dat je er iets van origami in verwerkte en die tekst over de radio is ook super (er iets van het moment in verwerken, wat een goed idee!).
    'Loslaten' zal niet makkelijk zijn, we hebben dat allemaal wat onderschat denk ik. Jij kan je hoofd al vrijmaken voor de volgende opdracht, zo ver ben ik nog niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een prachtige pagina geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "... dat het nog iets lijkt" - nou, het is meer dan dat hoor Jolette! Het is een hartstikke mooie pagina met heel veel persoonlijke details! Ach ja, ik weet het, we zijn zelf onze ergste critici...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. meid het is prachtig, zoals ik al eerder zei, ik vind de kleuren prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is gewoon schitterend!!
    Laat je zelfkritiek maar gewoon los.
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Jolette,
    ik weet niet, wat je hebt, ik vind de kaart heel leuk.
    Groetjes
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet twijfelen hoor, hij is helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...