zaterdag 19 februari 2011



Verjaardagspost

Gisteren kreeg ik alweer verjaardagspost, van Anneke:


Op haar blog kun je nog meer van deze kaarten zien klik
Deze week had ik ook al post gekregen van Janine en Marleen



Het prachtige hart kreeg ik van Janine,
wil je weten hoe ze het maakte kijk dan even hier klik.
De mooie aquarel van Marleen,
kijk even op haar blog klik wat ik er nog meer bij kreeg
of kijk hier klik



Let it Loose





Ik droom mij

Ik droom mij

een jaar vol dromen voor jou

een jaar van zorgeloos blauw

van tint'lende sterrendauw

een jaar dat over-al

de zon in het water laat schijnen.

Marius Buiting


De opdracht was: Druk door het kleurgebruik het bijbehorende gevoel uit...

Jolette

6 opmerkingen:

  1. Gorgeous birthday mail Jolette... and I just love your 'I dream to me'... beautiful work...

    Hugs
    Jenny x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie blauwe pagina Jolette! Het gedicht past er heel erg goed bij, mooi gedicht trouwens! Heel mooi geschreven ook, prachtige pagina weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PS Wie zo 'dicht' bij Valentijn jarig is kan hartjes verwachten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé Jolette, volgens mij kan ik je felicteren, met je verjaardag en de prijzen die je gewonnen hebt! Je hebt mooie verjaardagspost gekregen zeg :)Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meid, wat was jij jarig deze week, iedere dag nieuwe kadootjes en er zijn er nog onderweg naar je, Geniet er maar van, want je hebt het verdiend. De kaart van Anneke is een pracht!! Enne, je page in blue, een originele Jolette ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige blauwe waterpagina, de druppels bovenin zijn subliem en je handschrift... schitterend!

    Je kreeg hele mooie post!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...