woensdag 23 februari 2011


Let it Loose

Gisteren mijn album gemaakt met alle werkstukken van Let it Loose
Voor de kaft heb ik stukken papier gescheurd, en aan elkaar geplakt om de kaften te bekleden.
Letters geknipt en wat lint gebruikt om het op te leuken.
Toen alle bladzijdes aan de achterkant geverfd, ik vond al die vlekken niet mooi en wilde het netjes afgewerkt hebben.


Op de bladzijdes reepjes vilt geplakt om alles aan de bind kant wat dikker te maken, zodat het boek niet open gaat staan.


Met de gaatjes tang gaatjes geprikt...dat was me een karwei...
Gebonden en er nog wat kraaltjes aan gehangen.
Wat was dit leuk om te doen!
Wel heel intensief maar zeer de moeite waard!!!


Yesterday i finished my Let it Loose album!
It was nice to do it!
I liked the course very much...
It was very intensive, but very very nice tot do...
If you want to know more about the course...go and look here klik
It is also given in English

Jolette



9 opmerkingen:

  1. Wow Jolette, wat een mooi resultaat!! Gefeliciteerd. Ik hoop op 't eind van het jaar mijn boek ook klaar te hebben. Hopelijk net zo mooi als dat van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je boek is een plaatje geworden Jolette, en dat met dat vilt, goed gedaan, dan kan er ook wat dikkers in zoals Marit zei, maar tevens heeft het een hele aparte uitstraling vind ik. ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow (Godelieve is me voor, maar dat dacht ik toen ik je boek zag, dus ik typ het lekker toch wow!), pracht van een boek heb je gemaakt Jolette! En ook nog eens helemaal op schema, proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, een schitterend boek. Helemaal jouw kleuren. Mooi, dat overzicht er bij.
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi boek is het geworden, Jolette! En ook zo mooi ingebonden! Ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig boek is het geworden, de binding de kleuren, de afwerking, helemaal TOP

    BeantwoordenVerwijderen
  7. MOOI!!! Hier mag je echt wel trots op zijn! dat inbinden ziet er echt prachtig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig boekwerk is het geworden Jolette.. complimenten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een werk! Toch leuk, zo'n zelfgemaakt boek op je tafel leggen om erin te bladeren...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...