woensdag 16 februari 2011




Leuke verjaardagspost ontvangen!!!

Jolette


8 opmerkingen:

  1. Ik weet niet wanneer je precies jarig bent, maar in ieder geval van harte gefeliciteerd! Je hebt prachtige post ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee Jolete, heerlijk he al die post, ben je zelfs een dagje na je verjaardag nog even jarig ☺ geniet er maar van, die aquarel van Marleen is ook erg mooi!!! lieve groeten van mij, Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd! (al is dat waarschijnlijk een beetje laat...) Mooie post heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeeeeee, Happy Birthday (alsnog, dan he?) Mooie post, ik zie idd een mooie aquarel van Marleen samen met leuke kaartjes, boekjes en vilt..hmmmmm, daar geniet je langer van dan alleen op je verjaardag, of niet dan!?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had gwoon geluk dat ik het hoorde van onze Janine.:-) Iedereen wil jou wel wat sturen. Daar heb je blogvriendinnen voor. Geniet maar lekker van al het moois. Het hart van Janine. Hartverwarmend voor iedereen he?!lIEFS, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, dat hartje van Janine is bij jouw beland, mooi hoor! Wat een leuke post! Van harte proficiat!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...