vrijdag 25 februari 2011




Zorana


Godelieve had vandaag een kaart op haar blog, die geïnspireerd was op een filmpje dat Zorana op haar blog had gezet.
Op het moment is het hier in huis een verschrikkelijke puinhoop.
De hele week is de stukadoor al bezig mijn huiskamer en trappenhuis opnieuw te stuken.
Het enige dat ik kan doen is op mijn kamer wat zitten prullen.
Alleen de inspiratie ontbreekt in deze rommel...
Tot vanmorgen.



Dus onder het mom van beter goed gejat dan zelf slecht verzonnen ben ik zelf ook maar met vogeltjes aan de slag gegaan...
En dit is het resultaat...

Jolette


11 opmerkingen:

  1. Vogeltjes gaan gewoon hun gang.Ideetjes ook.
    Prachtig resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt leuk geworden Jolette! Ook prachtige achtergronden hebben jouw vogeltjes gekregen, en leuke tekst erbij!
    Zorana is een bron van inspiratie, en blijkbaar op een goed moment voor je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jullie zijn volledig aan elkaar gewaagd! Supergoed gelukt Jolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms kan je je beter opsluiten in plaats van in de rommel te zitten!
    Toch nog een prachtig vogeltje gemaakt!
    Sterte, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaa, meid wat beschrijf je het leuk, ik vind je vogeltjes prachtig, pas maar op dat ze niet wegvliegen, hahaha, enne thanksssssssssssssssssssss voor alles, een lieve groet van mij aan jou!! ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Jolette, what gorgeous work... your birds are beautiful...
    I am passing on a blog award to you that I received... this is the link if you would like to play along
    http://onevintageday.blogspot.com/2011/02/blog-post.html

    Hugs
    Jenny x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love that colorful piece.
    I found your blog by Jenny and her awarding also to me.
    Have a nice weekend,
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel goed gelukt. Had het filmpje ook al bekeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, how I love seeing little birds showing up! You did such a great job! Love, love, love them! xo

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...