woensdag 30 maart 2011



30 jaar



Vandaag 30 jaar geleden lag ik in het kraambed van onze oudste dochter.
Omdat ze heel hard aan het werk zijn in hun nieuwe huis moeten we nog even wachten voordat het uitgebreid gevierd wordt.




Het cadeau wat ze wilde hebben was ook al zo saai...maar zeer welkom, een cadeaubon van Ikea.
Dus heb ik er gisteren maar een cadeautje omheen gemaakt!
Ik heb een Japans album in elkaar geflanst en ben in de foto doos opzoek gegaan naar wat leuke foto's!


Today 30 year ago our eldest daughter was born.

They have a new house and they are working hard to get it ready.

We have to wait for the party...

The present for here was a littlebit dull, a
Gift Certificate from Ikea.
So i made a present around it.
I made a Japanese album and i found some old foto's...



Jolette

14 opmerkingen:

  1. Oh Jolette, wat mooi en persoonlijk. Je hebt vast ook veel plezier beleefd aan het maken van het album.Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit kan ik niet " in elkaar flansen" noemen hoor ;-) Ik vind het erg mooi gemaakt. Mooi papier heb je gebruikt. En gefeliciteerd met je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je dochter! Heel leuk geflanst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eerst gefeliciteerd met de verjaardag van de dochter! Die IKEA bon is natuurlijk welkom, maar dit vindt ze vast ook super!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi hoor Jolette! Heel mooi papier, lijkt me niet zomaar ineen geflanst! Leuke foto's ook! Van harte proficiat met deze bijzondere verjaardag van je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.
    EN jou 30 jarig moederschap:)
    Prachtig album!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohohoho, wat is het mooi, meid, helemaal geweldig, en wat zal ze dit mooi gevonden hebben, leuk die foto van jou op de bank met haar (toch?) die cover, is helemaal geweldig. Top!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super mooi geworden! Wie iets bewaard die heeft wat!! ;-)
    Nog gefeliciteerd met Jasmijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan dit geen flansen noemen hoor ziet er toch super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jij flanst heel mooi! Van harte gefeliciteerd voor dochter, wat een schattige foto van jullie samen op de bank :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat maak jij toch mooie dingen...
    Soms kan ik maar beter niet overal kijken; je snapt het vast wel...
    Wat leuk dat je mijn Hawaï bloem op gaf voor "deze is ook leuk"; wouw, ik vind het echt toppie!
    Fijn weekend toegewenst! Groet, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt he mams!

    Erg mooi en erg leuk!

    Dikke kus van je 30 jarige dochter!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...