zondag 3 april 2011


Collage box #3

Gisteren kreeg ik van Sam collage box #3 opgestuurd.
Het is een project van LaWendula.
Ze deed 144 stukjes papier in een doos en die wordt rondgestuurd door de deelnemers.
De bedoeling is dat je er 12 stukjes uithaalt, en er een collage van maakt.
Je stopt er 12 nieuwe stukjes papier in terug, en stuurt het weer op.
Ik moet het opsturen naar Danit in Israël.
Deze week maak een collage ...wordt dus vervolgd.


Een volle doos/a full box

Alle stukjes papier/ a lot snippets

Yesterday i 've got from
Sam the collage box #3.
I'ts a project from LaWendula.
She did 144 snippets in a box and send it round the world.
You have to take 12 snippits and make a collage.
You choose 12 new snippets, put them in the box, and send it to the next participant.
I have to send it to Danit in Israël.
This week i make the collage so you have to wait....


Dit haalde ik eruit/ these snippets i took


Dit stopte ik terug/these snippets i put back
Jolette

13 opmerkingen:

  1. Wonderful! Thanks for sharing, Jolette!
    Tot ziens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie papieren koos je en deed je terug in de doos. Ben benieuwd naar je collage. Wat leuk dat je naar Danit stuurt, mijn OWOH boek ging naar haar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. meid wat een rare tekst, onder de foto's moeten we dat niet snappen? ☺ en wat een leuk idee, ik heb het al eerder bij je gelezen, maar kon me er geen beeld van maken, nu dus wel. ben erg benieuwd wat je maken gaat van die papiertjes ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jolette,
    Wat een leuk idee. Ben heel benieuwd wat je ervan gaat maken.
    Groetjes,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @janine die rare tekens zie ik ook, nieuwsgierig als ik ben heb ik ze gekopieerd en in m'n 'kladblok' geplakt, het lettertype werd toen leesbaar. Ik kan je verzekeren dat het de moeite waard is, wat een pikante verhalen staan daar *lol*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie veel leuke plaatjes (en allerlei rare tekens, dat ook!), ben benieuwd wat je ermee gaat doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooo how VERY exciting Jolette!
    I was in on Collage box #1 and enjoyed it SO much.
    LaWendula sure does a fantastic job of connecting bloggers from around the globe...she's amazing!

    Happy April
    Happy Spring
    Happy Happy Everything
    oxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee, Jolette! Ik zal je blog in de gaten, want ik ben benieuwd wat je gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is echt een superleuk idee, om zo de hele wereld door te gaan als creatieve snipperdoos!
    Lijkt mijzelf ook erg leuk om aan deel te nemen:-)Bij de MixedMediaDiva's heb ik dit ook vaker gedaan,heel inspirerend wat iedereen zo maakt.
    Succes hoor, ik probeer je bij te houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Jolette,

    I can not stay away too long, I love art. I like the paper swap, it sounds great.

    Invitation to Trade: If you ever want to trade please look at my trading post on my blog. If you see something and want to trade let me know and I will confirm that it is still available. Just send me and email and a picture of what you want to trade for. To learn more, there is an about page on my blog.

    Bye for now, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk project! Een doos waar je mooie dingen uithaalde maar ook weer instopte! Benieuwd naar je collage!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...