zondag 29 mei 2011


Bemmels

Het haakvirus heeft me te pakken...
Was al langer aan het haken, maar ik kom telkens zo'n leuke dingen tegen dat ik het even wil proberen.









De schildpad is zo schattig, je krijgt hem alleen niet goed op de foto, hij laat zijn koppie zo hangen...

De beestjes vond ik via Elizabeth hier klik
En zoiets als de ronde kralen zag ik gisteren op een feestje bij iemand aan haar jurk hangen.
Ze had ze zelf niet gemaakt, het hoorde zo...


Voor de duidelijkheid, de beestjes zijn niet groter dan ongeveer 5 cm , de kralen 2,5 cm groot!


Jolette

6 opmerkingen:

  1. wat grappig zeg , die schildpad is kei leuk..
    die bemmels ook , zit er een belletje in?

    en weet je wat er vandaag is gebeurd...
    ik kan een bloemetje haken!!!!
    jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    heb bijna een blaar op mijn vinger maar ik kan het..

    groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja haken kan zo verslavend zijn ik weet er alles van! Wat een vrolijke kleurtjes zeg!
    Het mooiste vind ik die kralen, super!
    Geniet van een lekker warme dag morgen.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig allemaal (dat beertje, wow) en zooooooo mini! Heel mooi, haak maar rustig verder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh Jolette je bent goed op dreef, geweldig leuk deze. die schilpad en dat beertje hoe je dat nu weer gemaakt hebt, enigggggggggggggg!!! tot vrijdag, see u.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, de schildpad is grappig.
    Als men een keer begind kan met niet meer stoppen ;-)
    Wens je nog een fijne dag.
    Groetjes
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...