zaterdag 9 juli 2011



Provence

De afgelopen weken hebben we genoten van een zonovergoten vakantie in de Provence!
De komende dagen zal ik jullie een beetje mee laten genieten van een paar dingen die ik leuk/ speciaal vond...

Onderweg naar het verre zuiden overnachten we altijd een keertje.
We zoeken dan een camping in de buurt van de snelweg.
Dit jaar kwamen we uit in Premeaux-Prissey een leuk klein campinkje.
We besloten om op de camping wat te eten.
Wat een verrassing...uit een klein keukentje in een caravan kwam een heerlijke boeuf bourguignon!!!
Een heerlijk wijntje erbij dus onze eerste dag was al prima!
Alleen kreeg ik koude voeten...en de sokken waren even makkelijk te pakken, schoenen wat moeilijker dus , hoe vreselijk....heb ik sokken in sandalen aangetrokken!


Het at in ieder geval wat lekkerder, koude voeten is helemaal vreselijk en...op een terras met plastic tuinstoelen, och ik heb m'n voeten maar diep onder de tafel geschoven.

Jolette

5 opmerkingen:

  1. O heerlijk, je bent in de Provence geweest! Ik vind het daar zo mooi, maar kan slecht tegen de warmte. Hoe was de temp nu?
    Whahaha, die sokken in sandalen..., wat geeft het joh! Alhoewel; mijn zoons zouden zeggen "ma je spoort niet, als je zo op een terrasje gaat zitten"... Maar daar trek ik me niks van aan, normaliter.
    Nou, ik hoop dat er nog een heleboel foto's van je vakantie komen, ben dol op de sfeer en het landschap en de cultuur daar...
    Fijn weekend en groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolette,
    Wat zalig, de Provence. Ben net ook terug van de Bourgogne en de Franse Alpen, zat er dus niet zo ver vandaan. Ik hoop dat je heerlijk weer hebt gehad. Ben benieuwd wat we nog te zien krijgen. Ja, dan die sokken in sandalen, charmant is anders, maar het is wel lekker warm! Wie doet je wat, het is vakantie.
    Fijn weekend,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk lijkt me dat, lekker diep in een glaasje Pinot Noir kijken en je merkt niks meer van sokken in sandalen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, nu zal ik het nog eens proberen. Vanmiddag ging het reageren steeds niet goed. Leuk die sokken in de sandalen. Zo heerlijk vakantie is dat. Dan hoef je daar even niet op te letten. Ik vind het gezellig dat je weer terug bent. Ik denk dat iedereen dat vindt. Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo te lezen heb je een gezellige vakantie gehad en wat doe je dan....gewoon wat je lekker vindt...wijntje drinken en sokken in sandalen!
    Fijne week terug in eigen land!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter laat!
Bedankt!

Nice to see your comment!
Thanks!

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...